مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-20بين الملل

آماده باش امنیتی در مصر در آستانه تظاهرات علیه سیسی


مناطق و شهرهای مختلف مصر شاهد آماده باش امنیتی کمی قبل از موعد تظاهراتی است که فراخوان آن از سوی اپوزیسیون این کشور داده شده است.

- مناطق و شهرهای مختلف مصر شاهد آماده باش امنیتی کمی قبل از موعد تظاهراتی است که فراخوان آن از سوی اپوزیسیون این کشور داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، به دنبال فراخوان ها در شبکه های اجتماعی برای تظاهرات علیه عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر و اوضاع اقتصادی و سیاسی کشور، مناطق و شهرهای مختلف مصر شاهد آماده باش امنیتی پیش از موعد تظاهرات است.

فراخوان این تظاهرات را محمد علی، پیمانکار مصری کلید زده است.

وی در مصاحبه ای با شبکه الجزیره اعلام کرد که خشم بی سابقه ای در مردم مصر وجود دارد.

وی در مصاحبه ای از شهر بارسلونا که در حال حاضر در آنجا اقامت دارد، گفت که مردم مصر شاهد صحنه های تخریب خانه ها طی دوره های اخیر بوده اند و دیگر از بیان خشم خود هراسی ندارند.

محمد علی قبل از آنکه کشور خود را ترک کند، پیمان کار پروژه های ارتش مصر بود، اما پس از آن، ویدئوهایی را منتشر کرد که در آن، اتهام هایی فساد را علیه سیسی و فرماندهان ارشد در ارتش مطرح ساخت.

محمد علی سال گذشته میلادی در چنین روزی فراخوان تظاهرات داده بود و در شهرهای متعددی در مصر، تظاهراتی برپا گشت اما مسئولان تعداد زیادی را بازداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش امنیتی در مصر در آستانه تظاهرات علیه سیسی

آماده باش امنیتی در مصر در آستانه تظاهرات علیه سیسی