مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-20اقتصادي

اختصاص 280 میلیارد تومان به بیمه سلامت کرمانشاه در سال جاری


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون بالغ بر 280 میلیارد تومان بیمه سلامت استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

- کیومرث مظفری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار مهر به تشریح آخرین وضعیت پرداخت مطالبات درمانی استان پرداخت و اظهار کرد: این مبلغ برای پرداخت هزینه های بیمه شدگان و مطالبات سال های 98 و 99 به پزشکان، داروخانه ها، مراکز پاراکلینیک و بیمارستان های استان اختصاص داده شده به طوری که علاوه بر تسویه حساب کامل مطالبات پزشکان و مراکز پاراکلینیک در سال 98، این مراکز تا پایان تیرماه سال جاری نیز تسویه شده اند.

وی افزود: مطالبات داروخانه ها و بیمارستان های غیردانشگاهی در سال 98 فقط یک ماه باقی مانده است و در سال 99 تا پایان تیر ماه تسویه شده است، علاوه بر این پزشکان، داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک که در طرح نسخه نویسی و استحقاق سنجی فعال هستند تا پایان مرداد ماه 99 تسویه حساب شده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه ادامه داد: مطالبات مراکز دانشگاهی در سال 98 به سه ماه کاهش پیدا کرده و در سال 99 علاوه بر تسویه حساب ماه های فروردین و اردیبهشت، 70 درصد از مطالبات خردادماه نیز به حساب دانشگاه واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 280 میلیارد تومان به بیمه سلامت کرمانشاه در سال جاری

اختصاص 280 میلیارد تومان به بیمه سلامت کرمانشاه در سال جاری