مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-20سياسي

چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت ظهور ارزشهای ناب ایرانی و اسلامی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس 8 سال دفاع مقدس را فرصتی برای ظهور ارزش های ناب ایرانی و اسلامی برشمرد.

- صابر سهرابی در گفت و گو با است و شاهد تبلور صلابت نظامی، علمی، فرهنگی، سیاسی و … در سایه مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی و حامیان آن هستیم.

سهرابی افزود: جهان، ایران را به عنوان الگویی برای مردم آزادی خواه و آزاده می نگرد و نسل جوان امروز، نیازمند آگاهی و شناخت لازم از آرمان ها و ارزش های والای ایثارگران هستند.

هشت سال دفاع مقدس فرصتی برای ظهور ارزش های ناب ایرانی و اسلامی بود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بر آن است تا ایثار، رشادت، همدلی و یکپارچگی آن دوران را در قالب برنامه های فرهنگی، هنری و رسانه ای با ایده های نو و بکر در سراسر استان بیش از پیش به نمایش بگذارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: ارائه تصویری هنرمندانه از دفاع مقدس و فراهم سازی زمینه حضور، مشارکت و بهره گیری از توان بالقوه آنان در راستای بیان دستاوردها و همچنین تقویت جلوه های هنری بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تجمیع و ارتقای ظرفیت های رسانه ای در راستای بازنمایی موفقیت ها و دستاوردهای دفاع مقدس، مقابله با موج نفوذ، رخنه و جنگ رسانه ای دشمن در انتشار شایسته اخبار و اطلاعات و مستندسازی و تهیه گزارش های خبری از برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت ظهور ارزشهای ناب ایرانی و اسلامی است

چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت ظهور ارزشهای ناب ایرانی و اسلامی است