مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-20اجتماعي

«شاد»ی که غم آفرین شده است!


حتی دوهفته انتظار و صبوری خانواده های دانش آموزان برای چکش کاری شبکه «شاد» کافی نبود و همچنان مشکلات این شبکه آن ها را ناشاد نگاه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، البته بدیهی است که با توجه به دیجیتالی شدن آموزش در خیلی از کشورها و ضرورت های این نوع آموزش، داشتن چنین پلتفرم و سیستمی برای آموزش مجازی یک ضرورت است و شاد با رفع شدن اشکالات می تواند این وظیفه مهم را انجام دهد اما هنوز با ایرادهایی مواجه هست.

سرعت لاک‌پشتی شبکه و موارد متعدد دیگر بر عجیب و غریب‌بودن این سال تحصیلی افزوده است و نگرانی‌ها آن‌موقع بیشتر می‌شود که نمی‌دانیم بالاخره شاد چه زمانی روبه‌راه می‌شود و کلاس‌ها و آموزش مجازی روی ریل قرار می‌گیرد.

بی‌پناهی مدارس دولتی این روزها فراوان می‌بینیم که بخشی از مدارس غیردولتی با خیالی آسوده و البته در فرایندی منطقی آموزش را به سمت‌وسوی شبکه‌هایی غیر از شاد گسیل داده‌اند و در بسیاری از موارد با مشکلات خیلی کمتری نسبت به مشکلات موجود در شاد، روند آموزش‌های خود را به پیش می‌برند؛ اما از آن‌جا که مدارس دولتی اجازه ورود به دیگر شبکه‌ها را ندارند، آن‌ها و دانش‌آموزان‌شان را در شرایط غیرعادلانه آموزشی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاد»ی که غم آفرین شده است!

«شاد»ی که غم آفرین شده است!