مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 03:002020-09-19سياسي

برگزاری بیش از 500 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در هرمزگان


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از برگزاری بیش از 500 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس، در سراسر حوزه سپاه و بسیج استان خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از برگزاری بیش از 500 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس، در سراسر حوزه سپاه و بسیج استان خبرداد.

سردار اباذر سالاری روز گذشته(29 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: امسال مراسم دفاع مقدس به علت مشکلات ناشی از ویروس کرونا با محدودیت های همراه است، ولی با برنامه ریزی های انجام شده از شور و حال این هفته کاسته نخواهد شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، جانبازان، رزمندان و فرماندهان جبهه و جنگ در ارتباط ویدئو کنفرانس با رهبر معظم انقلاب از فرمایشات ایشان بهره مند می شوند.

سالاری حضور گروه های رزمی در شهرهای مختلف را به منظور یاداوری حضور منسجم رزمندگان در رزوهای آغازین دفاع مقدس را از دیگر برنامه ها این هفته دانست و عنوان کرد: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، بیش از 40 طرح سازندگی با بیش از 200 میلیارد ریال در حوزه عمرانی شامل ساخت منازل محرومان، ساخت مدرسه و حوزه عام المنفعه به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 500 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در هرمزگان

برگزاری بیش از 500 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در هرمزگان