مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 02:502020-09-19اقتصادي

ثبت 335 اظهارنامه صادراتی و وارداتی در استاندارد یزد از ابتدای امسال


از ابتدای امسال تاکنون 335 اظهارنامه صادراتی و وارداتی توسط اداره امور صادرات و واردات این اداره کل به ثبت رسیده است .

- ایسنا/یزد مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 335 اظهارنامه صادراتی و وارداتی توسط اداره امور صادرات و واردات این اداره کل به ثبت رسیده است .

محمد رضا زارع بنادکوکی ضمن بیان این مطلب، افزود: از مجموع موارد اعلام شده، 178 اظهار نامه مربوط به کالاهای وارداتی و 157 مورد مابقی را اظهارنامه های کالاهای صادراتی تشکیل می دهد.

وی که در نشست هم اندیشی بررسی عملکرد حوزه صادرات و واردات سخن می گفت، ادامه داد:بیشترین اظهارنامه های وارداتی با مجموع 128 فقره مربوط به حوزه های صنایع ساختمان، مکانیک و برق بوده و حوزه های نساجی، شیمیایی، غذایی و کشاورزی و خودرو و نیرو محرکه در مرتبه های بعدی قرار دارند.

این مسئول ادامه داد: حوزه مکانیک با عملکرد 27 مورد بر واردات حوزه نساجی ماه های گذشته پیشی گرفته که دلیل این امر نیز ورود قطعات یدکی مکانیکی ماشین آلات واحدهای تولیدی و نیز لوازم یدکی خودرو از قبیل فیلتر هوای کامیون ها بوده است.

مدیر کل اداره استاندارد استان در توضیح چگونگی ترخیص اقلام وارداتی مشمول استاندارد اجباری نیز گفت:در پاسخ به استعلام های اداره کل گمرک استان، در صورت نبود گواهی بازرسی در مبداء که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 335 اظهارنامه صادراتی و وارداتی در استاندارد یزد از ابتدای امسال

ثبت 335 اظهارنامه صادراتی و وارداتی در استاندارد یزد از ابتدای امسال