مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 02:352020-09-19سياسي

عزادران حسینی از رفتن به مرزها خودداری کنند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: با توجه به شرایط کشور عراق، خروج از کشور ممکن نیست، بنابراین عزاداران حسینی از رفتن سمت مرزها خودداری کنند.

- منوچهر حبیبی در گفت وگو با اظهار کرد: امسال به هیچ کاروانی اجازه خروج از کشور داده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه حرکت زائران به سمت مرزهای ایران و عراق ممنوع اعلام شده است، افزود: عزاداران حسینی در استان قزوین از هرگونه حرکت و رفتن به سمت مرزها خودداری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تأکید کرد: امکان پذیرایی از مردم در مرزها به دلیل نبود امکانات وجود ندارد و خدماتی به زوار ارائه نخواهد شد.

وی ادامه داد: هیأت های مذهبی و موکب داران اخبار مربوط به مراسم اربعین حسینی را تنها از طریق رسانه های رسمی، خبرگزاری ها و مسئولان ستاد اربعین دنبال کرده و به شایعات موجود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توجه نکنند.

حبیبی با بیان اینکه علت عدم برگزاری مراسم اربعین حسینی امسال تنها به خاطر حفظ سلامت زائران از بیماری کرونا بوده و هیچ ملاحظه دیگری وجود ندارد، تصریح کرد: تا امروز کشور عراق هیچ گونه مجوزی برای ورود به آن کشور جهت عزاداری صادر نکرده است.

وی اضافه کرد: دولت عراق به طور رسمی اعلام کرده که امکان پذیرایی از زائران خارجی برای برگزاری مراسم امسال اربعین حسینی را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزادران حسینی از رفتن به مرزها خودداری کنند

عزادران حسینی از رفتن به مرزها خودداری کنند