مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 23:352020-09-19اقتصادي

دغدغه اهالی دهستان رضوان رفسنجان/اقتصاد منطقه گره گشای تأمین زیرساخت ها


دهستان رضوان رفسنجان با دارابودن بیش از 10 روستا و جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر منتظر تصمیم مسؤولان استان برای بخش شدن است، دغدغه ای که با توجه به تامین اقتصاد آن با طلای سبز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، این شهرستان وسعت زیادی دارد و دارای چهار بخش مرکزی، کشکوییه، فردوس و نوق است و هریک از این بخش ها هم با وسعت بالا جمعیت زیادی را در خود جای داده اند.

بخش مرکزی رفسنجان اما تعداد روستاهای زیادی دارد از جمله دهستان رضوان در مسیر جاده نوق با 10 روستا و جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر که خود می تواند یک بخش باشد.

از زمان های بسیار دور شوراها و دهیاران این دهستان را در تلاش برای بخش شدن این منطقه می دیدیم و هر مسؤولی که برای بازدید به این منطقه می آمد هم به آنها قول هایی می داد اما هنوز آن قول و وعده ها به جایی نرسیده است.

روستاهای فدک، حسن آباد، کمال آباد، احمدآباد، جعفرآباد، نعیم آباد، شمس آباد، رحمت آباد، اسماعیل آباد و صادق آباد روستاهایی هستند که دهستان رضوان را تشکیل دادند و اهالی روستاها برای انجام امور اداری خود مجبور هستند به مرکز شهر رفسنجان که فاصله زیادی با آنها دارد، بیاین.

آنها باید مخاطرات راه را تحمل کنند در حالی که می توانست با بخش شدن کارهایشان در همان منطقه انجام شود و رنج و خطر جاده را هم تحمل نکنند چراکه جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه اهالی دهستان رضوان رفسنجان/اقتصاد منطقه گره گشای تأمین زیرساخت ها

دغدغه اهالی دهستان رضوان رفسنجان/اقتصاد منطقه گره گشای تأمین زیرساخت ها