مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 21:552020-09-19اقتصادي

کمک 1.5 میلیارد تومانی خیران اردبیلی در «شور عاطفه ها»


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با مشارکت گسترده خیران اردبیلی در «شور عاطفه ها» تاکنون بیش از 1.

5 میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی برای تهیه کتاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین دشتی با اشاره به این که خیران اردبیلی تاکنون بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در قالب شور عاطفه ها به مددجویان تحت حمایت کمک کرده اند، اظهار کرد: 5 هزار و 900 دانش آموز، تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که با یاری نیکوکاران تلاش داریم به مدارج عالی تحصیلی و علمی دست پیدا کنند.

وی با بیان این که شور عاطفه ها از 22 شهریور آغاز شده و تا 11 مهر سال جاری ادامه خواهد داشت، افزود: همچنان آماده دریافت کمک های مردمی برای یاری رسانی به دانش آموزان تحت حمایت هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام این که درصدد هستیم از طریق کمک های مردمی ملزومات آموزش غیرحضوری دانش آموزان نیازمند را تامین کنیم، بیان کرد: تمهیدات لازم برای تهیه تبلت به کار گرفته شده است تا مددجویان تحت حمایت نیز بتوانند در کنار سایر همنوعان خود از مباحث آموزشی بهره مند شوند.

اعلام روش های غیرحضوری شرکت در  شور عاطفه ها دشتی با اشاره به این که 220 پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک های مردمی در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 1.5 میلیارد تومانی خیران اردبیلی در «شور عاطفه ها»

کمک 1.5 میلیارد تومانی خیران اردبیلی در «شور عاطفه ها»