مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 21:252020-09-19بين الملل

چین و روسیه اهداف بعدی واشنگتن در صورت پیروزی آمریکا علیه ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، بر اساس توافق هسته ای سال 2015 که ایران با شش کشور بزرگ از جمله انگلستان، چین، فرانسه، آلمان، روسیه و ایالات متحده منعقد کرد، - کارشناس آمریکایی مسائل ژئوپلیتیک معتقد است پیروزی ایالات متحده در اعمال خواسته های یکجانبه خود علیه ایران، چین و روسیه را به اهداف بعدی این کشور تبدیل خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، بر اساس توافق هسته ای سال 2015 که ایران با شش کشور بزرگ از جمله انگلستان، چین، فرانسه، آلمان، روسیه و ایالات متحده منعقد کرد، تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل متحد در 18 اکتبر سال جاری به پایان خواهد رسید.

اما از ماه ها قبل از موعد مقرر، ایالات متحده آمریکا با فشارهای متعدد سعی بر تمدید این تحریم ها علیه ایران داشت؛ هرچند، کلیه اعضای شورای امنیت به استثنای آمریکا و یک کشور دیگر، در جلسه 14 آگوست رسماً اعلام کردند که این اقدام واشنگتن را به رسمیت نمی شناسند.

اما دولت دونالد ترامپ در راستای ادامه اقدامات یکجانبه خود ادعا کرد به وسیله مکانیسم ماشه درون برجام تمامی تحریم های بین المللی را از 20 سپتامبر علیه ایران دوباره به اجرا در خواهد آورد.

این در حالی است که تمامی طرف های عضو برجام به شکل متفق القول این ادعا را باطل دانسته اند، چرا که واشنگتن دو سال ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین و روسیه اهداف بعدی واشنگتن در صورت پیروزی آمریکا علیه ایران

چین و روسیه اهداف بعدی واشنگتن در صورت پیروزی آمریکا علیه ایران