مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 19:452020-09-19بين الملل

تمجید پامپئو از حمایت کلمبیا از سردسته کودتاچیان در ونزوئلا


تمجید پامپئو از حمایت کلمبیا از سردسته کودتاچیان در ونزوئلا - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پامپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده در ادامه سیاست فشار به دولت های غیرهمسو با واشنگتن، از حمایت کلمبیا از کودتاچیان در ونزوئلا تمجید کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، پامپئو که به بوگوتا، پایتخت کلمبیا سفر کرده، از موضع ایوان دوکو رییس جمهور این کشور در مخالفت با نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا تشکر کرد.

وی در نشست خبری مشترک با دوکو، گفت: حمایت شما از رییس جمهور موقت خوان گوایدو (سردسته کودتاچیان) و تغییر دموکراتیک ونزوئلا به یک دولت مستقل و عاری از نفوذ شرورانه، واقعا ارزشمند است .

وزیر خارجه آمریکا، که کشورش در براندازی دولت مادورو شکست تحقیرکننده ای متحمل شده، چند روزی است که در برخی کشورهای آمریکای جنوبی دوره افتاده و سعی در افزایش فشار همسایگان ونزوئلا بر این کشور دارد.

رییس جمهور کلمبیا نیز با تکرار ادعاهای آمریکا علیه مادورو، او را دیکتاتور و پناه دهنده به گروه های شورشی کلمبیایی خوانده و اظهار داشت: جامعه بین المللی باید برای پایان دادن به این وضعیت (دولت ونزوئلا) اقدام کند .

در حال تکمیل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید پامپئو از حمایت کلمبیا از سردسته کودتاچیان در ونزوئلا

تمجید پامپئو از حمایت کلمبیا از سردسته کودتاچیان در ونزوئلا