مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 19:452020-09-19سياسي

جمعیت 15 هزار نفری شناور در کوهسرخ


اگر چه بر اساس آخرین سرشماری جمعیت شهرستان 25 هزار و 14 نفر اعلام شده اما از این تعداد 15 هزار نفر جمعیت شناور هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کوهسرخ گفت: اگر چه بر اساس آخرین سرشماری جمعیت شهرستان 25 هزار و 14 نفر اعلام شده اما از این تعداد 15 هزار نفر جمعیت شناور هستند.

رضا رمضانی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: این جمعیت شناور نیمه اول سال در رفت و آمد به کاشمر، نیشابور و یا مشهد هستند، برخی روستاها داریم که 200 واحد خالی دارند ولی آخر هفته پر می شوند این ها همان جمعیت شناوری هستند که آخر هفته ها فقط به منطقه بر می گردند.

وی ادامه داد: اکثر جوانان منطقه چهره های اقتصادی و علمی و مهاجری هستند که اگر به کوهسرخ برگردند موجب رونق شهرستان می شوند، قطعاً بدون سرمایه اجتماعی نمی شود، کار کرد.

رمضانی تأکید کرد: کوهسرخ باید با دست توانای همه آن هایی که دل در گرو زادگاهشان دارند و تمامی کسانی که هنوز دلشان برای خانه های گلی شان می تپد و نمی خواهند شاهد محرومیت در منطقه باشند و از بیکاری جوانان شهرستانشان رنج می برند، آباد شود.

وی مطرح کرد: باید همه کمک کنند و با سرمایه خود جهاد اقتصادی انجام دهند تا شاهد کاهش مهاجرت و تغییر اقتصاد و معیشت مردم باشیم، طی یکی دو سال اخیر در برخی روستاها مهاجرت های معکوس داشته ایم و امیدواریم این روند ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت 15 هزار نفری شناور در کوهسرخ

جمعیت 15 هزار نفری شناور در کوهسرخ