مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 19:052020-09-19اقتصادي

اولین حیوانخانه استاندارد کشور راه اندازی می شود/ساخت کیت خرچنگ


برای انجام مراحل تحقیقات و توسعه ساخت کیت های تشخیصی، محققان در حال راه اندازی اولین حیوانخانه استاندارد در کشور هستند، ضمن آنکه در تلاش هستند تا با پرورش نوعی خرچنگ غیر بومی، - برای انجام مراحل تحقیقات و توسعه ساخت کیت های تشخیصی، محققان در حال راه اندازی اولین "حیوانخانه" استاندارد در کشور هستند، ضمن آنکه در تلاش هستند تا با پرورش نوعی خرچنگ غیر بومی، انجام تست های مربوط به کنترل کیفی داروها را بومی سازی کنند.

دکتر رامین فاضل، مدیرعامل یکی از شرکت های دانش بنیان تولیدکننده کیت های تشخیصی در گفت وگو با ایسنا، از راه اندازی اولین حیوانخانه استاندارد در کشور خبر داد و گفت: این حیوانخانه فضایی را برای انجام تحقیقات و آزمایش های حیوانی مرتبط با تولید کیت ها ایجاد خواهد کرد.

وی ایجاد فضایی برای پرورش و تکثیر نوعی خرچنگ را از دیگر اقدامات این شرکت ذکر کرد و یادآور شد: از این خرچنگ ماده موثره ای استخراج می شود که برای کیت سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

فاضل با بیان اینکه این کیت برای آزمون های ضد سموم باکتریایی به نام اندوتوکسین باکتریایی کاربرد دارد، خاطر نشان کرد: هر فرآورده ای که با بدن انسان در تماس باشد، لازم است که قبل از مصرف از نبود سم باکتریایی اندوتوکسین باکتریایی اطمینان حاصل شود که برای آن نیاز به انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین حیوانخانه استاندارد کشور راه اندازی می شود/ساخت کیت خرچنگ

اولین حیوانخانه استاندارد کشور راه اندازی می شود/ساخت کیت خرچنگ