مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 18:352020-09-19سياسي

لبخند خدا در چهره محرومان


صدای جهادگران گروه جهادی شهید عبداللهی از اردوهای جهادی می آید،این گروه جهادی به واسطه فعالیت های ارزنده و شاخص در حوزه محرومیت زدایی، احداث خانه های محروم و اشتغال زایی در مناطق روستایی رتبه برترکشوری را در سال 98 کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، معصومه درخشان:  جهادگران مشغول جهادند عبارت نام آشنایی که این روزها می توان از عمق جان معنای آن را فهمید.

جهادگرانی که همه جا حضور دارند از همان ابتدای تشکیل جهادسازندگی تا اکنون که در قالب بسیج سازندگی جهاد می کنند، بدون هیچ چشم داشتی، بدون اینکه در قاب رسانه حضور یابند، با نیت جهادی به صحنه آمده اند و هر کجا که نیاز باشد، آماده خدمت رسانی هستند.

در مناطقی که قطره قطره باران بارید و سیلابی عظیم به راه انداخت حضور دارند، همدرد و شریک غم زلزله زدگان هستند آنهایی که دچار خشم زمین شده و دارایی های خود را از دست داده اند.

نامشان جهادگر است، بسیجیانی که سال هاست بهترین تفریح برایشان خدمت به مردم مناطق محروم است و از اینکه در جهت محرومیت زدایی و خدمت به مردم گام بردارند لذت می برند.

گروه های جهادی همه جوره پای کار انقلابند، گاهی صدای آنها از اردوهای جهادی می آید که به کار ساخت و ساز خانه های محروم می پردازند و در دل اردوهای جهادی کار فرهنگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبخند خدا در چهره محرومان

لبخند خدا در چهره محرومان