مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 18:352020-09-19ورزشي

25 کرونایی؛ وضعیت الهلال فراتر از فاجعه!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اعلام رسمی تیم الهلال عربستان، شمار افراد مبتلا به کرونا در این تیم به 25 نفر رسید که از این تعداد، 15 نفر آنها از بازیکنان این تیم هستند.

- آمار افراد مبتلا به کرونا در تیم الهلال فاجعه بار شده است و اکنون 25 نفر از اعضای این تیم مبتلا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، با اعلام رسمی تیم الهلال عربستان، شمار افراد مبتلا به کرونا در این تیم به 25 نفر رسید که از این تعداد، 15 نفر آنها از بازیکنان این تیم هستند.

در اطلاعیه جدید باشگاه الهلال آمده است که علاوه بر افراد قبلی که به کرونا مبتلا شده اند، اکنون 11 مورد مثبت جدید مبتلا به کرونا در اردوی آبی های ریاض مشاهده می شود تا جمع کرونایی های این تیم به 25 نفر افزایش پیدا کند.

در میان جدیدترین افراد مبتلا به کرونا، نام بافتیمبی گومیس مهاجم سرشناس این تیم و همچنین رضوان لوچسکو سرمربی رومانیایی این تیم نیز دیده می شود.

ظهر امروز نیز اعلام شد که سباستین جووینکو بازیکن ایتالیایی و تأثیرگذار این تیم به همراه الدوسری دیگر بازیکن شاخص الهلال به کرونا مبتلا شده اند.

با افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در الهلال، بازی فردای این تیم با شهرخودرو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و مشخص نیست این دیدار برگزار خواهد شد یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 کرونایی؛ وضعیت الهلال فراتر از فاجعه!

25 کرونایی؛ وضعیت الهلال فراتر از فاجعه!