مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 18:202020-09-19اجتماعي

آموزش حضوری در 97 درصد مدارس گیلان جریان دارد


همزمان با بازگشایی مدارس از روز 15 شهریور تاکنون آموزش حضوری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی در 97 درصد مدارس گیلان جریان دارد و حتی اگر یک دانش آموز هم به مدارس مراجعه کند براساس موازین سختگیرانه بهداشتی آموزش .

- ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش وپرورش گیلان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس از روز 15 شهریور تاکنون آموزش حضوری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی در 97 درصد مدارس گیلان جریان دارد و حتی اگر یک دانش آموز هم به مدارس مراجعه کند براساس موازین سختگیرانه بهداشتی آموزش به این دانش آموزان ارائه می شود.

محمد رحمتی در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش و ستاد مدیریت کرونای استان با اشاره به بسیج همه امکانات آموزش و پرورش در ارائه هر چه بهتر خدمات آموزشی، اظهار کرد: تضمین سلامت بهداشت جسمانی و روانی دانش آموزان، استفاده از فناوری های نوین و همچنین جلوگیری از افت کیفیت آموزشی برخی از اصول حاکم در بازگشایی مدارس محسوب می شوند.

وی با اشاره به فرصت های متنوع آموزشی در سال تحصیلی جاری، افزود: آموزش حضوری، آموزش در بستر شاد، مدرسه تلویزیونی ایران، ارائه بسته های آموزشی و سیستم های مدیریت یادگیری از مهم ترین این فرصت ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری در 97 درصد مدارس گیلان جریان دارد

آموزش حضوری در 97 درصد مدارس گیلان جریان دارد