مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 17:402020-09-19اقتصادي

ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه امسال به بهره برداری می رسد


استاندار کرمانشاه از بهره برداری ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ بازوند شامگاه امروز در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان کرمانشاه که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شد؛ اظهار کرد: از شرکت های دانش بنیان به عنوان ظرفیتی برای توسعه و رشد استان حمایت خواهیم کرد.

وی ضمن تشکر از دغدغه مندی و نقش آفرینی دانشگاه های استان نسبت به مقوله پیشرفت و توسعه گفت: امروز مشکلات شرکت های دانش بنیان در این جلسه مطرح شد و امیدواریم با حضور دکتر ستاری شاهد رفع مشکلات برای شکوفایی ونوآوری شرکت ها باشیم.

وی از اتمام ساختمان پارک علم و فناوری تا پایان سال جاری بر اساس اعلام مجریان طرح خبر داد و افزود: در استانداری 6 میلیارد تومان برای این ساختمان اعتبار در نظر گرفته شده و با همکاری جهاد دانشگاهی و معاون علمی و فناوری رییس جمهور این پروژه به اتمام می رسد.

مقام ارشد استان با بیان اینکه ظرفیت های بالای شرکت های دانش بنیان می تواند نقش مؤثری در اقتصاد استان و حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان داشته باشد بویژه اینکه برخی از صنایع و تولیدی های تعطیل و نیمه تعطیل استان نیازمند مشاوره های علمی و خلاقانه شرکت های فناوری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه امسال به بهره برداری می رسد

ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه امسال به بهره برداری می رسد