مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 16:552020-09-19بين الملل

حزب باسیل راه حلی برای بحران تشکیل دولت لبنان ارائه کرد


حزب جریان آزاد ملی که از سوی میشل عون (رییس جمهوری لبنان) تاسیس شده پیشنهادی را برای پایان دادن به اختلافات تشکیل دولت جدید مطرح کرد.

- حزب جریان آزاد ملی که از سوی میشل عون (رییس جمهوری لبنان) تاسیس شده پیشنهادی را برای پایان دادن به اختلافات تشکیل دولت جدید مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حزب جریان آزاد ملی که رییس کنونی آن جبران باسیل است، پیشنهادی برای پایان دادن به اختلافات تشکیل دولت جدید داد؛ اختلافاتی که تهدیدکننده تلاش های فرانسه برای بیرون رفت لبنان از سخت ترین بحران هایش از زمان جنگ داخلی است.

این پیشنهاد حول ارائه وزارتخانه های اصلی به طوایف کوچکتر در کشوری است که قدرت بین مسلمانان و مسیحیان در آن تقسیم شده است.

جبران باسیل پیشنهاد کرد تجربه توزیع وزارتخانه های اصلی بر طوایف کم تعدادتر و مشخصا دروز، علوی ها، ارمن ها واقلیت های مسیحی اجرا شود.

تلاش های لبنان برای تشکیل دولت جدید به دلیل اختلافات بر سر نحوه انتخاب وزیران در این کشور با مشکل روبه رو شده است.

مشکل سر پست وزیر دارایی است که اکنون نقشی حیاتی در این کشور دارد زیرا لبنان زیر پاشنه های بدهی سنگین در حال له شدن است و بانک هایش فلج شده اند در حالی که باید مذاکرات متوقف شده با صندوق بین المللی پول که گامی اول طرح نقشه راه فرانسه است باید کلید بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب باسیل راه حلی برای بحران تشکیل دولت لبنان ارائه کرد

حزب باسیل راه حلی برای بحران تشکیل دولت لبنان ارائه کرد