مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 16:452020-09-19سياسي

مردم به شورا و شهرداری اعتماد ندارند


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل فسادهای گسترده، مردم به شورا و شهرداری اعتماد ندارند.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل فسادهای گسترده، مردم به شورا و شهرداری اعتماد ندارند.

منصورعلی زارعی در نشستی با خبرنگاران که ظهر شنبه در سالن اجتماعات اداره کل استانداری مازندران برگزار شد، با بیان اینکه مجلس محل قانون مداری و قانونگذاری است اظهارکرد:نمایندگان پاسخگوی انتظارات مردم بوده همچنین باید بدانیم مردم صاحبان اصلی نظام هستند.

وی افزود: مساله امروز فضای کسب و کار و رسیدگی به مشکلات اقتصادی بوده و اولویت اول مجلس بررسی مشکلات اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز متاسفانه شاهد شکاف عمیق درجامعه هستیم و در این راستا مهم ترین اهداف ما درمجلس، نظارت همراه با شفافیت و ایجاد عدالت اجتماعی مناسب هستیم.

زارعی با اشاره به اینکه مجلس در حوزه بورس نیز دغدغه دارد و این نشان از توجه دولت در بخش اقتصادی است، ادامه داد : دربخش های مختلف کشور شاهد رشد منفی بودیم اما بخش کشاورزی رشد مثبت بوده اما متاسفانه پایه های توسعه ای مناسب برای کشاورزی نداشتیم و درحوزه سامانه نوین آبیاری،زهکشی،مکانزسیون ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به شورا و شهرداری اعتماد ندارند

مردم به شورا و شهرداری اعتماد ندارند