مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 16:252020-09-19سياسي

رعایت نکردن بهداشت اهواز را وارد وضعیت قرمز کرونا کرد


عامل اصلی ورود دوباره اهواز به وضعیت قرمز کرونایی، رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی کرونایی و بی توجهی به دستورالعمل ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این است که اصلاً اجازه ندهیم بحران ایجاد شود، تصریح کرد: وقتی وضعیت سفید است، هنر این است که این وضعیت سفید را نگه داریم.

مشکورنیا با بیان اینکه اهواز از وضعیت سفید خارج و وارد وضعیت قرمز شده است، یادآور شد: 9 تا 10 هفته بحرانی را از اردیبهشت ماه امسال تجربه کردیم، به طوری که حجم مراجعه کنندگان و تعداد بیماران و حتی بیماران بستری بالا بود.

وی افزود: اگر همه منابع خود را جمع کنیم و در حوزه بهداشت متمرکز کنیم، کل اقدامی که می توانیم انجام دهیم 20 درصد می شود و 80 درصد مابقی را شامل ادارات خواهد شد که موازی با ما باید اقدامی را که منتهی به تبلیغ در حال عمومی می شود، انجام دهند.

دبیر شورای سلامت اهواز بیان کرد: برای اینکه تغییر محسوس بهداشتی در جامعه رخ دهد باید از ما که متولی سلامت هستیم، بپرسند و نظراتی را که ما می دهیم، مورد ملاک قرار دهند و همچنین در مدت اخیر موردی از طغیان بیماری روده ای ناشی از آلودگی آب نداشتیم.

وی گفت: در خصوص پسماند، سگ های ولگرد، نخاله های ساختمانی و احشام رها شده در شهر همه معضلات بهداشتی هستند ولی جمع آوری اینها وظیفه شهرداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نکردن بهداشت اهواز را وارد وضعیت قرمز کرونا کرد

رعایت نکردن بهداشت اهواز را وارد وضعیت قرمز کرونا کرد