مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 15:402020-09-19سياسي

ایران در دو کمیته تاثیرگذار سازمان جهانی گردشگری عضو شد


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی دستاوردهای حضور در صد و دوازدهمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری تشریح کرد و از عضویت ایران در دو کمیته آموزش و تنظیم مقررات اعضای وابسته خبر داد.

- جی پلاس ، ولی تیموری در خصوص برگزاری صد و دوازدهمین نشست شورای اجرایی سازمان جهان گردشگری بیان کرد: در این نشست دو روزه که با میزبانی کشور گرجستان در تفلیس برگزار شد، 24 کشور در قالب 170 نفر و 10 کشور هم به صورت آنلاین حضور داشتند و از این حیث مهم و تاریخی است که پس از شیوع کرونا نخستین اجلاس حضوی برگزار شده در حوزه گردشگری حساب می آید.

ایرنا نوشت: تیموری به گزارش سایت قطره و به نقل ازدبیر کل سازمان جهانی گردشگری اشاره کرد و گفت: اعلام ریزش 65 درصدی سفرهای بین المللی در شش ماهه نخست سال میلادی، ارائه درصد پیشرفت و اقدامات به عمل آمده در طول یک سال گذشته، برنامه های سال آینده، گزارش عملکرد کمیته های تخصصی سازمان جهانی گردشگری اعم از بودجه و اعتبارات، نیروی انسانی، گزارشات بازرسی، کمیته گردشگری و رقابت پذیری ، گردشگری و توسعه پایدار، آمار و اطلاعات از جمله گزارشات ارائه شده توسط زوراب پولولیکاشویلی ـ دبیرکل UNWTO ـ بود.

او در خصوص تصمیم گیری ها برای محل و تاریخ برگزاری نشست آتی شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری بیان کرد: نشست بعدی شورا همزمان با نمایشگاه بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در دو کمیته تاثیرگذار سازمان جهانی گردشگری عضو شد

ایران در دو کمیته تاثیرگذار سازمان جهانی گردشگری عضو شد