مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 15:152020-09-19پزشكي

تکمیل ظرفیت بخش های ویژه بیمارستان اهر با بستری بیماران کرونایی


مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از تکمیل ظرفیت تخت های بستری بخش های ویژه بیمارستان باقرالعلوم اهر با اوج گیری دوباره شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد میرزاپور عصر امروز در جمع خبرنگاران در توضیح آخرین مراحل تجهیز بیمارستان باقرالعلوم اهر به دستگاه ام آرآی در این شهرستان اظهار داشت: تنها یکی از قطعات و ملزومات مورد نیاز جهت راه اندازی دستگاه MRI که به منظور تأمین آن با شرکت سوییسی قرارداد منعقد شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر افزود: با توجه به وارداتی بودن این قطعه و با توجه به شرایط تحریمی کشور؛ باعث شده تا تأخیر در راه اندازی دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر صورت گیرد.

وی با اشاره به این که هر آن چه که لازم بوده را از قبیل احداث مکان استقرار دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر انجام داده ایم، ادامه داد: تمامی اقدامات لازم از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر و دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام یافته و طبق قول شرکت، تأمین قطعه مورد نیاز که بایستی از کشور سوییس وارد شود مراحل نهایی خود را طی می کند.

میرزاپور در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که آیا با روندی که در مدارس پیش گرفته شده، جلوگیری احتمال آلودگی دانش آموزان با تعطیلی مدارس از حیطه اختیارات شبکه بهداشت اهر است؟ گفت: متأسفانه امکان رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت بخش های ویژه بیمارستان اهر با بستری بیماران کرونایی

تکمیل ظرفیت بخش های ویژه بیمارستان اهر با بستری بیماران کرونایی