مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 14:402020-09-19سياسي

ایجاد موزه دفاع مقدس در شهر شهید همت کلید می خورد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با بیان اینکه شهرضا شهر سرداران شهید است گفت: امسال همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برنامه ریزی ایجاد موزه شهدا و دفاع مقدس در شهرضا کلید می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، مسعود اکبری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان شهرضا با بیان این که گام اول انقلاب با همه تهدیدها و کارشکنی ها 40 سال طول کشید، اظهار داشت: 20 سال اول انقلاب برابر یک قرن تحولات یک جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با اشاره به 40 ساله دوم انقلاب افزود: در حالی گام دوم انقلاب را برمی داریم که دستاوردهایی را در پناه مقاومت ها و ایستادگی ها و 8 سال دفاع مقدس به دست آوردیم.

وی با بیان این که امروز مکتب مقاومت و مکتب سلیمانی در مرکز دید تمام دنیا قرار دارد و به عنوان یک الگو قرار گرفته است با این داشته ها گام دوم انقلاب را برمی داریم.

وی با تأکید بر این که امروز گام دوم انقلاب را با دستاوردهای دفاع مقدس برمی داریم، گفت: دفاع مقدس تأسی از قیام امام حسین (ع) و یک نمایشگاه تاریخ اسلام است، هر آن چیزی که در تاریخ اسلام اتفاق افتاده در 8 سال دفاع مقدس هم اتفاق افتاده است.

اکبری با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در مجموعه بسیج و ادارات و ارگان ها بیان کرد: امسال در هفته دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد موزه دفاع مقدس در شهر شهید همت کلید می خورد

ایجاد موزه دفاع مقدس در شهر شهید همت کلید می خورد