مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-19پزشكي

جهش کرونا در اردبیل همزمان با پیک سوم/ کاهش رعایت مسائل بهداشتی در یک ماه اخیر


استاندار اردبیل از جهش کرونا در سطح کشور به ویژه استان اردبیل در یک ماه اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت یی قرار گرفتند و سایر شهرستان ها نیز تقریبا وضعیت ثابت دارند.

وی با بیان اینکه استان های همجوار ما نیز در وضعیت قرمز قرار گرفته اند، افزود: باید در مسافرت این هم وطنان به استان اردبیل نهایت دقت را داشته باشیم تا میزان انتقال این بیماری را کنترل کنیم.

استاندار اردبیل بیان داشت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر 221 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند و از این تعداد 52 نفر در آی سی یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

کاهش رعایت مسائل بهداشتی در یک ماه اخیر بهنام جو تشریح کرد: در یک ماه اخیر میزان رعایت مسایل بهداشتی مردم کاهش یافته است و باید نظارت و کنترل در این زمینه به صورت مشارکتی و حضور در محل های مختلف قابل لمس باشد؛ زیرا طبق آمار و خود اظهاری مبتلایان، شرکت در مراسم و مهمانی ها بیشترین فراوانی را دارد که تقریبا 68 درصد مراجعه کنندگان در دورهمی های فامیلی و عزاداری و .

حضور داشته اند.

وی بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس خیلی خوب است و از 220هزار دانش آموز استان، مبتلایان بستری شده کمتر از 9 نفر گزارش شده است اما باید نسبت به رعایت بهداشت نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش کرونا در اردبیل همزمان با پیک سوم/ کاهش رعایت مسائل بهداشتی در یک ماه اخیر

جهش کرونا در اردبیل همزمان با پیک سوم/ کاهش رعایت مسائل بهداشتی در یک ماه اخیر