مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-19اقتصادي

ارزش واقعی هر سهم وسپهر 1600 تومان است


مراسم معارفه عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با تشریح برنامه های آتی بانک صادرات ایران و گروه مالی سپهر صادرات برای حمایت از «وسپهر» با هدف راهبردی تعمیق بازار سرمایه در شرکت فرابورس برگزار شد.

- مراسم معارفه عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با تشریح برنامه های آتی بانک صادرات ایران و گروه مالی سپهر صادرات برای حمایت از وسپهر با هدف راهبردی تعمیق بازار سرمایه در شرکت فرابورس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بانک صادرات ایران، قائم مقام مدیرعامل این بانک در این نشست که با حضور احمد فاضلی (معاون مالی بانک)، بهروز خدارحمی (مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات) و محمد وطن پور (مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر) برگزار شد، گفت: ارزش ذاتی سهم شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات بیش از 16 هزار ریال و قیمت عرضه اولیه آن بسیار پایین تر از ارزش واقعی است و این موضوع نوید بخش سودآوری مناسبی برای استقبال کنندگان از سهم مزبور است.

رضا صدیق افزود: وسپهر متشکل از چندین شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور است که در صنایع پتروشیمی، ساختمانی و سایر صنایع بزرگ کشور فعالند و در آینده نزدیک از شرکت های بزرگ بازار سرمایه خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش واقعی هر سهم وسپهر 1600 تومان است

ارزش واقعی هر سهم وسپهر 1600 تومان است