مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-19اجتماعي

طرح ملی کوچ در اردبیل اجرایی می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل از اجرای طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در اردبیل در قالب طرح کوچ خبر داد.

- منصور صاحب 29 شهریور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با افزایش بیماری های زمینه ای در کشور و به دنبال آن ازدیاد مرگ و میر بر اثر چاقی و فشارخون وزارت آموزش و پرورش طرحی را در قالب کنترل وزن و چاقی دانش آموزان و به عنوان طرح کوچ در نظر گرفته که در قالب طرح در استان اردبیل نیز مدارس آمادگی اجرای این طرح را دارند.

وی با اشاره به اینکه این طرح توسط مربیان و مراقبان بهداشت در مدارس و در تمامی مناطق و شهرستان های استان اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان اردبیل از ابتدای مهرماه به صورت دقیق و کلی این طرح را اجرایی کرده و با ثبت نتایج در سامانه سناد میزان چاقی و وزن های مشکوک و در مواردی کمبود وزن دانش آموزان را در استان احصا کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: در مهرماه پوشش اولیه این طرح آغاز شده و در آبان ماه با اتمام سنجش وضعیت تمامی دانش آموزان به اهداف تعیین شده در این خصوص دست خواهیم یافت.

صاحب اهداف کمی این طرح را غربالگری و تعیین BMI 100 درصد دانش آموزان قبل و بعد از اجرای طرح، افزایش آگاهی 50 درصد والدین در مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی کوچ در اردبیل اجرایی می شود

طرح ملی کوچ در اردبیل اجرایی می شود