مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-19سياسي

اجرای 322 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان همدان


جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: 322 عنوان برنامه در قالب 1800 فعالیت همزمان با هفته دفاع مقدس در همدان برگزار خواهد شد.

- همدان - جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: 322 عنوان برنامه در قالب 1800 فعالیت همزمان با هفته دفاع مقدس در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ سردار مهدی فرجی ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در رابطه با برگزاری برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه ویژه تجلیل و دیدار رهبری با پیشکسوتان جهاد و شهادت در تاریخ 31 شهریور ماه در استانداری همدان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد و به صورت نمادین از پیشکسوتان جهاد و شهادت تجلیل به عمل می آید.

وی با بیان اینکه هر سال رژه نیروهای مسلح انجام می شد اما این برنامه امسال به دلیل شرایط خاص برگزار نمی شود؛ ادامه داد: صبحگاه مشترک مرکز آموزشگاه قدس درجه داری به صورت همزمان در 10 شهرستان استان همدان با سخنرانی سردار دهقان وزیر دفاع سابق برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از برگزاری رژه موتور سواری به صورت همزمان در 10 شهرستان استان همدان خبر داد و افزود: خدمات رسانی رزمندگان بسیجی به کسانی که برای آنها مشکلاتی ایجاد شده از جمله تأمین بخشی از جهیزیه، هزینه درمان، تعمیر مسکن همزمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 322 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان همدان

اجرای 322 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان همدان