مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-19سياسي

آبفای دماوند قبل از فصل سرما راه دسترسی معادن را ترمیم می کند


معاون برنامه ریزی، فرماندار دماوند با اشاره به اعتراض انجمن معادن نسبت به تخریب راه دسترسی معادن انتهای خیابان سپاه گفت: آبفای قبل از فصل سرما راه دسترسی معادن را ترمیم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه فرزام عصر شنبه در ششمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: اراده دولت بر حل مشکلات تولیدکنندگان در جهت تحقق شعار جهش تولید است و پیرو آن، ستاد تسهیل استان و شهرستان در جهت پیشبرد این امر مهم، از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهد کرد.

فرزام افزود: با توجه به درخواست دامداران منطقه گندک در خصوص بهسازی راه تردد، مکاتبه ای با شهرداری رودهن در این خصوص صورت می گیرد و با توجه به قطعی مکرر برق در ناحیه صنعتی، مکاتباتی با اداره مربوطه با هدف اعلام علت نقیصه در دستور کار قرار می گیرد.

وی با اشاره به طرح موضوع مشکل بهداشتی دامداری احمدی در ولیران گفت: مقرر شد اداره جهاد کشاورزی محصور کردن دامداری، جمع آوری فضولات حیوانی و رعایت مسائل بهداشتی را از طریق بهره بردار در دستور کار قرار دهد و شبکه بهداشت و درمان، نظارت کامل را بر انجام آن معمول کند.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار دماوند در خصوص اعتراض انجمن معادن نسبت به تخریب راه دسترسی معادن انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفای دماوند قبل از فصل سرما راه دسترسی معادن را ترمیم می کند

آبفای دماوند قبل از فصل سرما راه دسترسی معادن را ترمیم می کند