مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-19حوادث

دستگیری 16 متهم در نهاوند / ‏150 حلقه لاستیک قاچاق کشف‬ شد


فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 16 متهم و کشف سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهاوند در 48 ساعت گذشته با انجام طرح ها و عملیات مختلف 9 نفر را در حوزه مواد مخدر ،4 نفر را در رابطه با سرقت و 3 نفر را در خصوص سایر جرایم دستگیر و به یگان های انتظامی منتقل کردند.

وی افزود: کشف 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، دو فقره سرقت سیم برق و یک فقره سرقت معابر از جمله نتایج اقدامات مأموران انتظامی در 48 ساعت گذشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از کشف 150 حلقه لاستیک قاچاق و خارج از شبکه توزیع توسط مأموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ساکی گفت: مأموران پلیس نهاوند حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 150 حلقه انواع لاستیک خودروهای سواری قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، 800 میلیون ریال برآورد شده است از دستگیری 3 سارق سیم برق ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 16 متهم در نهاوند / ‏150 حلقه لاستیک قاچاق کشف‬ شد

دستگیری 16 متهم در نهاوند / ‏150 حلقه لاستیک قاچاق کشف‬ شد