مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-19بين الملل

دمشق: هلند آخرین طرفی است که حق اظهارنظر درباره حقوق بشر را دارد


وزارت خارجه سوریه به ادعاهای دولت هلند درباره نقض حقوق بشر در سوریه و احتمال شکایت از رییس جمهور این کشور واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع در وزارت خارجه سوریه به اظهارات وزیر خارجه هلند در خصوص احتمال ارائه شکواییه علیه بشار اسد رییس جمهور سوریه به دادگاه لاهه و متهم کردن او به نقض حقوق بشر، واکنش نشان داد.

وی با اشاره به سرسپردگی حقیرانه دولت هلند به آمریکا گفت که هلند بار دیگر سعی دارد از دادگاه لاهه برای خدمت به برنامه های سیاسی آمریکا و نقض قانون بین المللی و بی توجهی به سازمان ملل استفاده کند.

طبق گزارش خبرگزاری سوریه (سانا )، این منبع تصریح کرد که دولت هلند پس از رسوایی در برابر افکار عمومی این کشور و مالیات دهندگان آن مبنی بر حمایت مالی از گروه های مسلح و تروریستی در سوریه، آخرین طرفی است که حق اظهارنظر درباره حقوق بشر و حمایت از غیرنظامیان را دارد.

این منبع وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که این موضع هلند تنها یک مانور برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی ها آن و تلاش بی فایده برای دستیابی به آن چیزی است که از طریق حمایت از گروه های تروریستی در سوریه نتوانست محقق کند.

وی همچنین تأکید کرد که دولت جمهوری عربی سوریه حق تعقیب قانونی تمامی کسانی را که در حمایت از تروریسم در سوریه داشتند، بر خود محفو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: هلند آخرین طرفی است که حق اظهارنظر درباره حقوق بشر را دارد

دمشق: هلند آخرین طرفی است که حق اظهارنظر درباره حقوق بشر را دارد