مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-19سياسي

باغ موزه دفاع مقدس البرز آماده افتتاح شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت:  در هفته دفاع مقدس، از یک میلیون نفر از رزمندگان و پیشکسوتان شاخص کشور به شکل ویدئو کنفرانس تجلیل می شود که سهم البرز 17 هزار نفر است.

- ایسنا/البرز مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت:  در هفته دفاع مقدس، از یک میلیون نفر از رزمندگان و پیشکسوتان شاخص کشور به شکل ویدئو کنفرانس تجلیل می شود که سهم البرز 17 هزار نفر است.

سردار ابوالفضل اسلامی روز شنبه 29 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس، گفت: برنامه شاخص ملی در البرز برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس نظر گرفته شده که مهم ترین آنان سخنرانی مقام مظم رهبری به شکل ویدئو کنفرانس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین رییس مجلس شورای اسلامی، باغ موزه دفاع مقدس هشت استان را همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می کند که در این میان باغ موزه دفاع مقدس استان البرز نیز به بهره برداری می رسد.

این مسئول در ادامه به برنامه های دیگر هفته دفاع مقدس که توسط این بنیاد اجرا می شود اشاره کرد و گفت: در این ایام مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن شهیدان نژادفلاح کرج به نمایندگی از 17 هزار رزمنده پیشکسوت البرزی و در دیگر شهرستان های استان نیز این در مصلی های نماز جمعه برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه دفاع مقدس البرز آماده افتتاح شد

باغ موزه دفاع مقدس البرز آماده افتتاح شد