مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-19حوادث

از کاهش تلفات حوادث رانندگی تا کشف سوخت قاچاق طی یک هفته در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کاهش 86 درصدی تلفات حوادث رانندگی و 34 درصدی مجروحان حوادث رانندگی طی هفته گذشته در خراسان جنوبی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کاهش 86 درصدی تلفات حوادث رانندگی و 34 درصدی مجروحان حوادث رانندگی طی هفته گذشته در خراسان جنوبی خبر داد.

سرهنگ ناصر فرشید اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس در خراسان طی یک هفته گذشته تلفات جاده ای 86 درصدی کاهش و مجروحان سوانح رانندگی طی همین مدت 34 درصدی کاهش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: طی هفته گذشته ماموران پلیس 880 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و 139 قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرشید با بیان اینکه 19 هزار لیتر سوخت قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است، افزود: ماموران در این زمینه حمل قاچاق کالا و فرآورده های نفتی نیز 95 قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به دستگیری 51 سارق طی هفت روز گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به 92 فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده اند.

فرشید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و یادآور شد: طی هفته گذشته 337 خودرو و 227 متورسیکلت مختلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کاهش تلفات حوادث رانندگی تا کشف سوخت قاچاق طی یک هفته در خراسان جنوبی

از کاهش تلفات حوادث رانندگی تا کشف سوخت قاچاق طی یک هفته در خراسان جنوبی