مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-19فرهنگي

پیمان معادی در ششمین چالش بین المللی سینما


پیمان معادی که اخیرا برای بازی در نقش اصلی فیلم «تست» ساخته «گوین هود» کارگردان برنده اسکار انتخاب شده، پیش از این سابقه بازی در چندین اثر سینمای بین المللی و هالیوودی را نیز در کارنامه سینمایی دارد.

- پیمان معادی که اخیرا برای بازی در نقش اصلی فیلم تست ساخته گوین هود کارگردان برنده اسکار انتخاب شده، پیش از این سابقه بازی در چندین اثر سینمای بین المللی و هالیوودی را نیز در کارنامه سینمایی دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معادی در فیلم جدید تست که با اقتباس از رمان کوتاهی با همین عنوان نوشته سیلوین نوول ساخته خواهد شد در نقش مهاجری بازی خواهد کرد که باید در تست های ارزیابی شهروندی شرکت کند و جان بویگا بازیگر شناخته شده آمریکایی هم در نقش روانشناس ناظر این تست مقابل دوربین خواهد رفت.

معادی که در سال 2011 و بازی در فیلم موفق و برنده اسکار جدایی ساخته اصغر فرهادی چهره شده، در سال 2014 و در فیلم کمپ ایکس-ری اولین تجربه سینمایی بین المللی خود را با بازی در نقش یک زندانی به نام علی دربازداشتگاه گوانتانانو ثبت کرد.

کریستین استورات در کنار معادی بازیگران این فیلم به کارگردانی پیتر ستلر بودند که با بودجه یک میلیون دلاری به فروش بالغ بر 60 میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمان معادی در ششمین چالش بین المللی سینما

پیمان معادی در ششمین چالش بین المللی سینما