مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-19سياسي

جلسه های دستگاه های اجرایی غیرحضوری برگزار شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: جلسه های دستگاه های اجرایی و ستادی در این استان برای جلوگیری از تجمع در محیط های اداری و مقابله با شیوع کروناویروس در حد امکان به صورت غیرحضوری و ارتباط تصویری برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و ستاد مقابله با ویروس در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: توجه به حوزه فناوری و اطلاعات برای برگزاری جلسات به صورت ارتباط تصویری به طور جدی از سوی دستگاه های اجرایی دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: رابطان حوزه فناوری و اطلاعات در دستگاه های اجرایی در حال شناسایی هستند تا از این پس جلسات در بخش های مختلف سطح استانی و شهرستانی بیشتر به صورت ارتباط تصویری برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تصریح کرد: عملکرد مدیریت و مجموعه بخش فناوری اطلاعات استانداری در هماهنگی جلسات به صورت ارتباط تصویری ارزنده و قابل قدردانی است.

منصوری بیان کرد: در ماه های گذشته با همکاری کارکنان واحد فناوری و اطلاعات استانداری سمنان بیش از 600 جلسه در سطح استانی به صورت ارتباط تصویری برگزار شد و این عزیزان علاوه بر جلسات استانداری در برگزاری جلسات دیگر دستگاه های اجرایی استان به صورت ارتباط تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه های دستگاه های اجرایی غیرحضوری برگزار شود

جلسه های دستگاه های اجرایی غیرحضوری برگزار شود