مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-19اقتصادي

چرا بلیت پرواز به ترکیه 50-60 میلیونی شد؟


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره قیمت بالای پرواز های قطرایرویز به ترکیه، گفت: قطرایرویز پرواز های استانبول را با کانکشن انجام می دهد یعنی پرواز به دوحه و از آنجا به بلگراد و بعد به استانبول می رسد بنابراین هزینه ها افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره قیمت بلیت 50 تا 60 میلیون تومانی ترکیه گفت: با توجه به نرخ ارز و نوسانات اقتصادی این قیمت طبیعی و با نظارت سازمان هواپیمایی کشور انجام می‌شود.

مقصود اسعدی سامانی با بیان اینکه هم اکنون فروش بلیت‌های ترکیه به قیمت 50 تا 60 میلیون تومان در این شرایط طبیعی است، گفت: شرکت هواپیمایی قطرایرویز هم اکنون مسافران ترکیه را از دوحه به مقصد استانبول می‌برد و با توجه به آن که این پرواز‌ها بدون توقف است چنین قیمت‌هایی (160 میلیون تومان) را اعلام می‌کند.

او ادامه داد: بنابراین این پرواز‌های خارجی در این مسیر خارج از عرف نیست و کار خلافی انجام نمی‌شود.

سامانی با اشاره به اینکه نرخ‌های ارز و نوسانات اقتصادی تاثیر بسیار زیادی بر قیمت بلیت‌های پرواز‌های خارجی می‌گذارد، ادامه داد: با توجه به نوسانات نرخ ارز و به دلیل آن که هم اکنون پرواز مستقیمی از ایران به ترکیه وجود ندارد بنابراین این نرخ‌ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بلیت پرواز به ترکیه 50-60 میلیونی شد؟

چرا بلیت پرواز به ترکیه 50-60 میلیونی شد؟