مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-19فناوري

مشارکت جدی بخش خصوصی برای تحقق «تهران هوشمند»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در نشست امضای تفاهم نامه که امروز شنبه 29 شهریور برگزار شد، - تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه زیست بوم نوآوری شهری و راهکار های شهر هوشمند میان سازمان فاوای شهرداری تهران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت ارتباطات مبین نت به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در نشست امضای تفاهم نامه که امروز شنبه 29 شهریور برگزار شد، دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری، مهندس مهدی غیناقی، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران و دکتر حسین طهرانی، مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت حضور داشتند.

در این نشست، فرجود ضمن اشاره به برنامه تهران هوشمند و اهمیت توجه به زیست بوم نوآوری در این برنامه، بر عزم شهرداری تهران در بهره گرفتن از توانِ تخصصی بخش خصوصی در توسعه زیرساخت های شهر هوشمند و سرویس های آن تاکید کرد.

او همچنین ابراز امیدواری کرد همکاری هایی از این دست به ایجاد فضای کاری مناسب برای بخش خصوصی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان بیانجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت جدی بخش خصوصی برای تحقق «تهران هوشمند»

مشارکت جدی بخش خصوصی برای تحقق «تهران هوشمند»