مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-19سياسي

مصائب تغسیل اموات کرونایی برای طلاب هم استانی!


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان به تمجید از مجاهدت طلاب در تغسیل و تدفین اموات کرونایی پرداخت و گفت: یک طلبه گرمساری که به همراه همسرش به فرآیند تدفین کرونایی ها کمک می کرد، - راه حل نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم برای عبور از مشکلات امروز مصائب تغسیل اموات کرونایی برای طلاب هم استانی! ایسنا/سمنان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان به تمجید از مجاهدت طلاب در تغسیل و تدفین اموات کرونایی پرداخت و گفت: یک طلبه گرمساری که به همراه همسرش به فرآیند تدفین کرونایی ها کمک می کرد، تداوم خدمت در این بخش سبب شد که خود، همسر و فرزندش نیز به این بیماری نوظهور مبتلا شوند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در آستانه هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: روحانیون و طلاب در جهاد سلامت و کمک به مردم در شرایط دشوار این بیماری با همه وجود به میدان آمدند.

وی از آموزش 70 طلبه استان برای کمک به مردم در شرایط شیوع کروناویروس خبر داد و افزود: برخی از این طلاب خود و یا اعضای خانواده شان به این بیماری مبتلا شدند اما همچنان به خدمت در این سنگر پرداختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان از ابتلای خانوادگی یکی از طلاب گرمساری به این بیماری به عنوان یکی از مصادیق مجاهدت و ایثار طلاب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب تغسیل اموات کرونایی برای طلاب هم استانی!

مصائب تغسیل اموات کرونایی برای طلاب هم استانی!