مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-19سياسي

انتشار مجموعه دانستنی های دانشجویی


سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از انتشار مجموعه محتواهای مکتوب و چندرسانه ای درخصوص موضوعات مرتبط با زندگی و تحصیل دانشجویان با عنوان دانستنی های دانشجویی خبر داد.

- سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از انتشار مجموعه محتواهای مکتوب و چندرسانه ای درخصوص موضوعات مرتبط با زندگی و تحصیل دانشجویان با عنوان "دانستنی های دانشجویی" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی گفت: دانشجویان، به ویژه دانشجویان جدیدالورود معمولاً با تغییرات بسیاری به خصوص از لحاظ روانی و عاطفی روبه رو می شوند که بی توجهی به آنها گاهی نتایج نامطلوبی خواهد داشت.

وی گفت: در عین حال، ارائه آموزش های ضروری برای مواجهه آگاهانه با چالش ها و مسائل زندگی دانشجویی می تواند به توانمندسازی دانشجویان در مدیریت صحیح زندگی دانشجویی یاری رساند و لازم است دانشگاه ها و نهادهای مرتبط، برای شناخت فضای حاکم بر زندگی و نقش جدیدی که دانشجویان برعهده می گیرند، آگاهی رسانی کنند.

عباسی تصریح کرد: در راستای آشنایی دانشجویان با چالش هایی که ممکن است بعد از ورود به دانشگاه با آن رو به رو شوند، مجموعه محتواهایی در قالب های مکتوب و چندرسانه ای مانند اینفوگرافی و موشن گرافی با استفاده از تجربیات دانشجویان قدیمی یا فارغ التحصیلان تهیه شده است که به صورت هفتگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مجموعه دانستنی های دانشجویی

انتشار مجموعه دانستنی های دانشجویی