مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-19اقتصادي

بازپرداخت وام کرونا یکسال به تعویق بیفتد/راه اندازی تورهای بازنشستگی در پاییز


مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اعلام اینکه این مجموعه نیمه دوم سال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعال است، گفت: غارعلیصدر در شش ماهه نخست سال حدود 86 درصد کاهش بازدیدکننده داشت.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اعلام اینکه این مجموعه نیمه دوم سال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعال است، گفت: غارعلیصدر در شش ماهه نخست سال حدود 86 درصد کاهش بازدیدکننده داشت.

مهدی مجیدی شنبه 29 شهریورماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شرکت علیصدر امسال بدترین سال گردشگری خود را شاهد بود، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال قبل 570 هزار نفر از غار بازدید کردند که این عدد امسال 70 هزار نفر بود و در مجموع 25 میلیارد تومان خسارت به مجموعه وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام شیوع کروناویروس نیروهای مجموعه با حداقل دریافتی مشغول به کار بوده اند، یادآور شد: اقتصاد گردشگری شهرستان کبودراهنک و روستای علیصدر از غار تأمین می شود بنابراین اگر بازدیدکننده نباشد اقتصاد آن ها دچار مشکل خواهد شد.

مجیدی با بیان اینکه مجموعه سیاحتی علیصدر برای فصل پاییز بسته های خوبی ارائه خواهد کرد، یادآور شد: برای آژانس های استانی و کشوری بسته هایی با تخفیف در سه ماهه پاییز داریم که مجموعه علیصدر، ویلاهای عباس آباد و تله کابین گنجنامه را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازپرداخت وام کرونا یکسال به تعویق بیفتد/راه اندازی تورهای بازنشستگی در پاییز

بازپرداخت وام کرونا یکسال به تعویق بیفتد/راه اندازی تورهای بازنشستگی در پاییز