مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-19اجتماعي

روایت زندگی شهدای لرستانی در تئاتر «فرکانس» و «کارنامه»


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: «فرکانس» و «کارنامه» روایت هایی از زندگی شهدای استان بوده که توسط کودکان لرستانی در قالب تئاتر به نمایش گذاشته می شود.

- خرم آباد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: فرکانس و کارنامه روایت هایی از زندگی شهدای استان بوده که توسط کودکان لرستانی در قالب تئاتر به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد محمدی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری لرستان، گفت: معرفی کتاب های انتشار کانون با موضوع دفاع مقدس، معرفی وقایع و ایام، ساخت کاردستی های گل لاله به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، مسابقه ادبی و مسابقه هنری (نقاشی) مجازی و… در دستور کار همه مراکز در سراسر استان است.

وی، بیان داشت: در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشترینان ویژه برنامه هفت روز هفت ستاره با موضوع معرفی شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود و در بروجرد نقد و تحلیل داستان های کوتاه دفاع مقدس در انجمن ادبی اجرا خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان اینکه در همه مراکز نمایشگاه عکس دفاع مقدس برپا خواهد شد، افزود: آثار برتر نقاشی و کتیبه های سفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی شهدای لرستانی در تئاتر «فرکانس» و «کارنامه»

روایت زندگی شهدای لرستانی در تئاتر «فرکانس» و «کارنامه»