مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-19بين الملل

رسیدگی دادگاه انگلیس به پیشنهاد نزدیکان ترامپ برای عفو بنیان گذار ویکی لیکس


وکیل بنیان گذار سایت افشاگر ویکی لیکس در دادگاه گفت، نزدیکان رییس جمهور آمریکا عفو او را به لو دادن عامل حمله سایبری به ایمیل های حزب دموکرات در سال 2016 مشروط کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنیفر رابینسون وکیل مدافع جولیان آسانژ بنیان گذار سایت افشاگر ویکی لیکس گفت، دو نفر با ادعای نمایندگی از رییس جمهور آمریکا برای عفو وی شروطی گذاشته بودند.

به نوشته روزنامه گاردین ، رابینسون در دادگاهی که در انگلیس برگزار شد گفت، این افراد عفو آسانژ را به لو دادن منبع درز ایمیل های حزب دموکرات آمریکا مشروط کرده اند تا ادعای انجام آن از سوی هکرهای روسی در راستای تقویت کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سال 2016 رد شود.

به گفته وکیل آسانژ، این پیشنهاد از سوی دانا روراباچر نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا و چارلز جانسون یکی از نزدیکان ترامپ در آگوست 2017 (مرداد 96) در محل سفارت اکوادور در لندن عنوان شده است.

رابینسون گفت، روراباچر با سفر به لندن، به آسانژ که برای جلوگیری از بازداشتش به این سفارتخانه پناه برده بود گفت، همکاری او می تواند به وضعیت برد-برد منتهی شده و این فرد افشاگر بدون نگرانی از مسترد شدن به آمریکا از محل سفارتخانه خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی دادگاه انگلیس به پیشنهاد نزدیکان ترامپ برای عفو بنیان گذار ویکی لیکس

رسیدگی دادگاه انگلیس به پیشنهاد نزدیکان ترامپ برای عفو بنیان گذار ویکی لیکس