مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-19اقتصادي

بدعهدی صرافان پایتخت نشین در مورد تجار یزدی پیگیری قضایی می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با ابراز ناخرسندی از بدعهدی صرافان پایتخت نشین در مورد تجار یزدی گفت: بانک مرکزی صرافان هم استانی برای مبادلات ارزی انتخاب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حدادزاده، پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای خانه صنعت و معدن استان یزد، نشست با صنعتگران، تولید کنندگان و کارآفرینان را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: تداوم و استمرار جلسات مشترک و آشنایی دقیق با موانع و مشکلات تولید، دید مسئولان قضایی را برای حمایت از فعالان این عرصه باز می کند.

وی با اشاره به نگاه حمایتی مجموعه قضایی استان از تولید و اشتغال بیان کرد: علاوه بر مجموعه قضایی در استان، آنچه کاملاً واضح و مبرهن است، حمایت کامل استاندار و ادارات تحت امر و حتی مجموعه های نظارتی و امنیتی است که گزارش های آنان با هدف رفع مشکل و موانع تولید به دادستانی واصل می شود.

دادستان یزد، برخی از مشکلات در مسیر تولیدکنندگان را ناشی از مسائل کلان اقتصادی در کشور ذکر کرد و گفت: باید با اتکال به خداوند، همت مردم و حمایت صنعتگران و تولیدکنندگان از این برهه تاریخی عبور کرد.

حدادزاده، تجارت را پیوست تفکیک ناپذیر صنعت دانست و عنوان کرد: بدون شک فعالان اقتصادی در عرصه صنعت و تولید باید به مبانی تجارت برای حل و فصل مشکلات ارزی، انجام تعهدات مالی و قوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدعهدی صرافان پایتخت نشین در مورد تجار یزدی پیگیری قضایی می شود

بدعهدی صرافان پایتخت نشین در مورد تجار یزدی پیگیری قضایی می شود