مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-19سياسي

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در مشهد


مدیر کل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای مقاومت و دفاع مقدس در مشهد آغاز به کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری نمایشگاه دستاوردهای استانی دفاع مقدس و مقاومت، با بیان اینکه از روز 31 شهریور دو رویداد مهم آغاز می شود، گفت: رویداد اول، نکوداشت و تکریم حدود یک میلیون نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس است که از این تعداد حدود 104 هزار نفر در استان خراسان رضوی تکریم می شوند.

مدیر کل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه حدود 300 نفراز پیشکسوتان دفاع مقدس در محل نمایشگاه دستاوردهای استانی دفاع مقدس و مقاومت تجلیل خواهند شد، افزود: این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس و شبکه های صدا و سیما پخش می شود.

وی بیان کرد: رویداد دیگر، افتتاح نمایشگاه استانی دستاوردهای دفاع مقدس خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد است.

سردار یوسفعلی زاده با اشاره به استقبال خوبی که از این نمایشگاه صورت گرفته است، اضافه کرد: حدود 43 دستگاه و تشکل، اعم از سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، شهرداری مشهد و چندین نهاد دیگر حضور پیدا کرده اند و در بیش از 395 غرفه در مساحتی بالغ بر 4700 متر مربع در سالن فردوسی نمایشگاه بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در مشهد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در مشهد