مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-19فرهنگي

نمایشگاه گونتر اوکر و هنرمندان ایرانی به موزه گوته رسید


نمایشگاه «کرنش به حافظ» از هنرمند صاحب نام «گونتر اوکر» در کنار آثاری از هنرمندان ایرانی در شهر دوسلدولف آلمان به نمایش درآمد.

- نمایشگاه کرنش به حافظ از هنرمند صاحب نام گونتر اوکر در کنار آثاری از هنرمندان ایرانی در شهر دوسلدولف آلمان به نمایش درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، نمایشگاه آثار کونتراوکر با موضوع حافظ شاعر نامی ایران زمین، این بار در موزه گوته شهر دوسلدولف برپاشده است.

اوکر در این نمایشگاه با عنوان کرنش به حافظ آثاری را در کنار هشت هنرمند ایرانی در معرض دید عموم قرار داده است.

این نمایشگاه از روز هشتم سپتامبر مصادف با 18 شهریور ماه 1399 حدود سه ماه در موزه گوته شهر دوسلدولف آلمان در حال برگزاری است.

اوکر پیش از این، مجموعه ای از آثار خود را با همین نام از خاطرات نخستین سفرش به ایران از سال 2016 تا 2020 در هشت شهر ایران ( شیراز، تهران، اصفهان، کرمان، مشهد، رشت، بوشهر و کیش) به تماشا گذاشته است.

این هنرمند جهانی پس از نمایش آثارش در ایران تصمیم گرفت هنرمندانی از این سرزمین را در این پروژه همراه خود کند و نمایشگاه را دور اروپا به نمایش بگذارد.

با توجه به اپیدمی ویروس کرونا و طرح قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی این گروه آثار خود را در موزه گوته شهر دوسلدولف آلمان با تماشاگر مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گونتر اوکر و هنرمندان ایرانی به موزه گوته رسید

نمایشگاه گونتر اوکر و هنرمندان ایرانی به موزه گوته رسید