مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-19اقتصادي

رییس اتاق اصناف خرم آباد خبر داد: ایجاد بازار بزرگ مجازی لرستان


رییس اتاق اصناف خرم آباد از ایجاد بازار بزرگ مجازی لرستان خبر داد.

- رییس اتاق اصناف خرم آباد خبر داد: ایجاد بازار بزرگ مجازی لرستان ایسنا/لرستان رییس اتاق اصناف خرم آباد از ایجاد بازار بزرگ مجازی لرستان خبر داد.

منوچهر اسبکوه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر مباحث اقتصادی و نام گذاری سال های اخیر با این موضوع الزامات تحقق این نام گذاری ها خواسته تمام همه دغدغه مندان، تولیدکنندگان و اقتصاددانان شده است.

وی تصریح کرد: لازمه جهش تولید و دستیابی به سطح پایداری اشتغال، ایجاد اصلاحات در ساختارهای کنونی اقتصاد رقابتی مبتنی بر سود است که در برابر این کار حضور آحاد مردم و بنگاه های اقتصادی با حداکثر ظرفیت کاملاً ضروری است.

رییس اتاق اصناف خرم آباد خاطرنشان کرد: درگذشته ساختارهای تولیدی و توزیعی ناکارآمدی وجود داشت که با این شیوه و بیماری کرونا این ناکارآمدی نمایان شده است، محدودیت فیزیکی ناشی از انتشار کرونا ضرورت مهندسی مجدد ساختارهای موجود را پیش از پیش نمایان ساخت.

اسبکوه اضافه کرد: سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان بر مبنای بند ت ماده 33 با همکاری اتاق اصناف مرکز لرستان و مشارکت شرکت افق تجارت و فناوری اقدام به ایجاد بازار بزرگ مجازی استان کرده تا زیرساخت های الکترونیکی را با تجارب تجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق اصناف خرم آباد خبر داد: ایجاد بازار بزرگ مجازی لرستان

رییس اتاق اصناف خرم آباد خبر داد: ایجاد بازار بزرگ مجازی لرستان