مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-19اقتصادي

پرداخت بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به صنایع دستی زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 40 میلیارد ریال تسهیلات به صنعت گران استان در بخش های مختلف پرداخت شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 40 میلیارد ریال تسهیلات به صنعت گران استان در بخش های مختلف پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند درباره آخرین وضعیت تسهیلات خسارات وارد شده به هنرمندان صنایع دستی به واسطه شیوع ویروس کرونا در سامانه کارا، افزود: با شیوع ویروس کرونا در جهان رکود چشم گیری در بخش صنایع دستی ایجاد شده است.

676 طرح با میزان اشتغال 1094 نفری برای تسهیلات خسارت کرونا در سامانه کارا ثبت نام کردند که میزان تسهیلات درخواستی 105 میلیارد ریال است.

وی در خصوص تعداد دریافت کنندگان تسهیلات تصریح کرد: تاکنون 323 طرح با میزان اشتغال 440 نفر و اعتبار 40 میلیارد ریال مورد تایید قرارگ رفته و تسهیلات دریافت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اظهار کرد: هنرمندان صنایع دستی با ورود به سامانه کار می توانند برای دریافت تسهیلات کرونا ثبت نام کنند که این تسهیلات با کارمزد 12 درصد پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به صنایع دستی زنجان

پرداخت بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به صنایع دستی زنجان