مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-19اقتصادي

خارتوران و طرود شاهرود بالاترین ضریب محرومیت استان سمنان را دارد


مدیرکل دفتر روستایی استانداری سمنان بابیان اینکه خارتوران و طرود شاهرود بالاترین ضریب محرومیت استان را دارد، گفت: برای رفع آن نسبت به تخصیص، - توزیع سهمیه و پرداخت تسهیلات اقدام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صمیمیان پیش از ظهر شنبه در جلسه تعیین سهمیه بانک های عامل به منظور پرداخت تسهیلات موضوع جز چهاربند و تبصره 16 قانون بودجه کشور به میزبانی جلسات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بالاترین ضریب محرومیت در استان با نرخ هشت متعلق به روستاهای خارتوران و طرود شهرستان شاهرود است، ابراز داشت: پس ازآن روستای پُشتکوه در شهرستان مهدی شهر با نرخ هفت و مابقی مناطق استان، نرخ پنج و شش در جایگاه های بعدی قرار دارند.

وی بابیان اینکه میامی نیز در استان سمنان به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته انتخاب شده است، افزود: در استان بر اساس شاخص محرومیت و با توجه به برنامه های توسعه شهرستان کمتر توسعه یافته میامی، نسبت به تخصیص و توزیع سهمیه و پرداخت تسهیلات اقدام می شود.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراها استانداری سمنان بابیان اینکه معاونت مناطق محروم و توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری، تسهیلاتی را از محل موضوع جز 4 بند و تبصره 16 قانون بودجه کشور برای پرداخت به روستاییان در نظر گرفته است، ابراز داشت: پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارتوران و طرود شاهرود بالاترین ضریب محرومیت استان سمنان را دارد

خارتوران و طرود شاهرود بالاترین ضریب محرومیت استان سمنان را دارد