مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-19سياسي

لزوم استفاده از فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: با توجه به نیاز روز جوانان و نوجوانان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و زبان هنر برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت باید بیش ازپیش مورد توجه قرار بگیرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: با توجه به نیاز روز جوانان و نوجوانان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و زبان هنر برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت باید بیش ازپیش مورد توجه قرار بگیرد.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نقش مؤثر رزمندگان لرستانی در دوران هشت ساله دفاع مقدس، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس لرستان پشتیبانی از استان های همجوار مانند ایلام، خوزستان و کرمانشاه را برعهده داشت.

وی ادامه داد: نیروهای ژاندارمری، اولین گروه هایی بودند که به میدان رفته و شهدایی را تقدیم کردند ولی تاکنون آثار و اسناد چندانی در خصوص این شهدا گردآوری نشده است.

رشیدی با اشاره به بمباران های مکرر شهرهای لرستان توسط دشمن بعثی، عنوان کرد: در هر بمباران، تعدادی از هم استانی های ما به شهادت می رسیدند به طوری که شهرستان پلدختر به دلیل بمباران های فراوان به هویزه ثانی معروف است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به نقش جهاد سازندگی در دوران جنگ تحمیلی، بیان کرد: نیروهای مُخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت

لزوم استفاده از فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت