مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-19سياسي

شش ماه کاری فرصت مناسبی برای اتمام پروژه پادگان است


در حال حاضر منتظر ابلاغ نقشه های تیپ 216 مستقل زرهی زنجان هستیم و به لحاظ کار عمرانی اگر شش ماه کاری فرصت داشته باشیم، قادر خواهیم بود پروژه پادگان را به اتمام برسانیم.

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان گفت: در حال حاضر منتظر ابلاغ نقشه های تیپ 216 مستقل زرهی زنجان هستیم و به لحاظ کار عمرانی اگر شش ماه کاری فرصت داشته باشیم، قادر خواهیم بود پروژه پادگان را به اتمام برسانیم.

حبیب الله ملایی یگانه صبح امروز (29 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، به آخرین وضعیت پروژه خیابان پادگان اشاره کرد و افزود: پیرو مذاکراتی که اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی داشتند و در جلسه ای که به همین منظور با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استانداری زنجان برگزار شد، این دستور صادر شده که از وزارت دفاع و نیروی زمینی ارتش، هیئتی به زنجان سفر کرده و توافقاتی که در گذشته صورت گرفته است، مجددا مرور شود و به حل مشکلی که در اینخصوص به وجود آمده است، کمک کند تا شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

وی با یادآوری اینکه پیرو همین جلسه، مجموعه شهرداری زنجان از روز 23 شهریورماه این اجازه را دریافت کرد که تعدادی از ماشین آلات خود را در داخل پادگان تیپ 216 مستقل زرهی زنجان برای آغاز عملیات اجرایی پروژه مستقر کند، عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش ماه کاری فرصت مناسبی برای اتمام پروژه پادگان است

شش ماه کاری فرصت مناسبی برای اتمام پروژه پادگان است