مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-19سياسي

وقف مشارکتی برای ساخت 110 واحد مسکونی جوانان در یزد


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از ایجاد واحدهای مسکن جوانان به صورت وقف مشارکتی خبر داد و گفت: در شهرستان های اردکان 50 واحد، میبد 20 واحد، - مهریز 20 واحد، تفت 20 واحد مسکن جوانان به صورت وقف مشارکتی ایجاد می‎شود.

حجت الاسلام حسین زارع زاده در نشست تخصصی وقف بازاریان و اصناف استان یزد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به ایجاد شورای خیریه در شهرستان ها با محوریت مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه تاکید کرد و گفت: مردم استان یزد به عنوان نوع دوست ترین مردم ایران در طول تاریخ خود را نشان داده اند که اکثرا موقوفات شاخص استان توسط بازاریان و تجار یزدی وقف شده است.

وی نسبت به وقف موقوفات جدید از سوی بازاریان و مدیران اتحادیه ها ابراز امیدواری کرد و گفت: پویایی اقتصاد هر جامعه به داد و ستد و فعالیت فعالان اقتصادی و اصناف آن جامعه بستگی دارد.

این مسئول به ظرفیت اصناف یزد برای رفع مشکلات جامعه در قالب وقف مشارکتی اشاره کرد و گفت: یکی از معضلات اساسی جامعه با توجه به مراجعات متعدد به ادارات اوقاف کمبود مسکن ویژه جوانان کم درآمد است که اصناف و بازاریان یزدی می توانند با همت بالا و احداث مسکن ارزان قیمت به زوج های جوان برای خود باقیات و صالحات به جای بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف مشارکتی برای ساخت 110 واحد مسکونی جوانان در یزد

وقف مشارکتی برای ساخت 110 واحد مسکونی جوانان در یزد